Rady a tipy EET 18. únor 2017 EET: 3. díl – Co musí obsahovat EET účtenka? Pro zákazníka se elektronická účtenka nijak zásadně neliší od své starší offline sestry. Podnikatel ale musí ohlídat několik věcí navíc. Zásadní změnou je povinnost vystavit několik náhodně generovaných kódů, které prokazují zaevidování tržby v EET a spojitost mezi obchodníkem a vystavenou fakturou. A mimo to ještě několik dalších informací. Číst dál
Rady a tipy EET 7. únor 2017 EET: 2. díl – Co všechno musí eshop evidovat? Od 1. března 2017 se rozšíří působnost elektronické evidence tržeb. Nově se bude týkat velkoobchodů a maloobchodů, a to včetně eshopů. Zvlášť pro ně bude EET představovat oříšek. Které tržby mají povinnost eshopaři evidovat? Na to se zaměříme v druhém díle našeho seriálu. Číst dál
Rady a tipy EET 1. únor 2017 EET: 1. díl – získání autentizačních údajů EET za dvěřmi a tak přinášíme přehledný miniseriál o tom, co dělat a jak se na etržby připravit. Číst dál
Rady a tipy Marketing SEO 7. listopad 2016 Proč by měl mít každý e-shop vlastní magazín? Magazíny a blogy e-shopů jsou často zanedbané a bez zajímavého obsahu, což je velká škoda. Tvořit vlastní magazín se totiž vyplatí! Číst dál
Rady a tipy Marketing 7. září 2016 Marketing pro začátečníky - 3. díl Aby váš e-shop vzkvétal, je potřeba pravidelně vyhodnocovat dopady vaší práce v marketingu. K tomu slouží analytické nástroje, které si v tomto článku představíme. Číst dál