Aktualizace #14
Aktualizace a nové moduly
Již delší dobu jsme vás neinformovali o kumulativních aktualizacích eshopu JZShop. Níže najdete souhr toho, co se událo ve vývoji eshopu od konce minulého roku.
Ve předchozích článcích jsme vám již představili zcela nový modul konfigurátor produktu, aplikaci skladník pro vedení skladového hospodářství a párování plateb s FIO bankou.
Dárek zdarma na Heuréka.cz a Zboží.cz
Nově zasíláme do XML feedu Heuréka a Zboží informaci o konkrétním dárku zdarma ke zboží. U produktu se zobrazí přímo název produktu, který je zvolen jako dárek zdarma.
Zobrazení dárku zdarma na Heureka.cz
Na cenovém srovnávači Heréka.cz se zobrazuje dárek zdarma přímo pod produktem.
Zobrazení dárku zdarma na Zbozi.cz
Na cenovém srovnávači Zboží.cz se dárek zdarma zobrazuje až po kliknutí na informaci "Dárek zdarma".
ThePay - všechny metody platby
U platební brány ThePay jsme rozšířili integraci o všechny metody plateb. Pokud nechcete vytvářet pro každou metodu vlastní platbu v eshopu, lze ponechat výběr na zákazníkovi až po dokončení objednávky. Stačí zvolit v nastavení platby platební modul ThePay - Všechny metody a po odeslání objednávky se zobrazí seznam všech dostupných platebních metod platební brány.
Zobrazení všech platebních metod až po odeslání objednávky je výhodné v případě, když zákazník z nějakého důvodu platbu nedokončí a přeje si metodu změnit. Stačí jen odeslat platební tlačítko nebo odkaz k zaplacení objednávky skrze transakční emaily stavu objednávky a zákazník získá znovu možnost zvolit mezi všemi platebními metodami.
Rozšíření příznaků transakčních emailů o fakturaci
Do transakčních emailů stavu objednávky jsme přidali další možnosti automatického vkládání dat pomocí příznaků - zkratek pro tvorbu obsahu emailu. Nově jsou k dispozici příznaky z fakturace:
- %FAKTURA_CISLO ... číslo faktury
- %FAKTURA_VYTVORENA ... datum vytvoření faktury
- %FAKTURA_SPLATNOST ... datum splatnosti faktury
- %FAKTURA_VS ... variabilní symbol faktury
Příznaky můžete vkládat do emailů stavů objednávek v sekci Objednávky -> Stavy objednávky. Veškeré informace ohledně automatizované tvorby obsahu transakčních emailů najdete v manuálu na portále podpory.
Pokročilé nastavení retargetingového kódu Sklik.cz
Implementovali jsme rozšířené kódy pro nastavení retargetingu Sklik.cz, více o možnostech pokročilého retargetingu se dočtete v nápovědě skliku.
Vlastní štítky pro Google nákupy
Vyzkoušejte vlastní štítky v kampaních Google. Usnadní vám orientaci a rozdělení produktů, měření a vyhodnocování kampaní různých kategorií produktů. Štítkem můžete označit např. produkty, které mají sezónní charakter, výprodejové produkty, produkty s nejvyšší marží nebo nejprodávanější produkty.
Štítky jednoduše zadáte v editaci produktu na kartě XML -> sekce Google nákupy.
Jak lze využít vlastní štítky v kampaních Google se dočtete v nápovědě.
Maximální výška banneru v šabloně Style wide
Vylepšili jsme šablonu Style wide pro širokoúhlé monitory a přidali do hlavního banneru maximální výšku banneru. Při dosažení max. výšky se banner ořízne, zachová se tak stále stejná výška banneru a stejný prostor pro produkty nad ohybem stránky.
Počet na jednotku ve variantách zboží
Nově lze zadat pro každou variantu produktu jiný počet na jednotku. Možnost se zobrazí pouze v případě, že odškrtnete Ostatní vlastnosti stejné jako výchozí. S různými počty na jednotku lze snadno nastavit různé velikosti balení se zvýhodněnou cenou za kus ve variantách produktu.
Export / import produktů včetně variant
Nově lze hromadně spravovat pomocí XLS souboru také produkty s jejich variantami. Stačí, když při exportu zaškrtnete možnost Varianty zboží na kartě Položky exportu. V souboru pak jsou jednotlivé varianty barevně rozlišeny šedou barvou a ve sloupci Typ je uvedeno Varianta. Pokud neexistuje hodnota pro variantu nebo hlavní produkt, je uveden v souboru symbol #.
Nově lze také varianty vytvářet pomocí hromadného importu XLS souborem.
Filtr produktů v exportním XML dle výrobce
Modul velkoobchodní XML export jsme rozšířili o filtr produktů dle výrobce. Nyní můžete vytvářet XML feedy pro konkrétní velkoobchodní partnery pouze s produkty, které opravdu potřebují nebo s odlišnou cenovou politikou pro jednotlivé výrobce. Pomocí kombinace cenové skupiny a filtru výrobce můžete definovat VO slevu dle potřeby.
Dynamická cenotvorba
Představujeme zcela nový modul Cena dle prodejního kanálu - díky této funkci můžete definovat ceny produktů pro jednotlivé prodejní kanály, kde inzerujete zboží pomocí XML feedů.
Pomocí UTM parametrů v URL adrese lze definovat ceníky pro jednotlivé produkty, které exportujete pomocí XML feedů. Cena se změní pouze produktu, na který přišel zákazník z URL, ostatní produkty na eshopu však zůstanou nezměněny.
Soupravy produktů
Modul soupravy produktů nabízí možnost poskládání produktu z jednotlivých dílů, které jsou rovněž produkty z vašeho eshopu. Zákazník zakoupí v eshopu soupravu jako jeden produkt, objednávka v administraci a faktura je již rozpadnuta do jednotlivých dílů. Toto řešení je vhodné pro případ, kdy chcete ze skladu odečítat jednotlivé díly, ne soupravu jako celek.
V detailu produktu je navíc rozpad soupravy na díly s počtem kusů v soupravě a jejich aktuální dostupnosti.
Další nové moduly
- Platební brána PayPal - nově je možné implementovat platební bránu PayPal a přijímat jednoduše platby ze zahraničí, pro více informací nás kontaktujte
- Konverzní kódy pro katalogy Shopalike.cz a Shopalike.sk - nově lze aktivovat konverzní kódy pro katalog Shopalike. XML produktový feed můžete použít ve formátu Heuréka