Aktualizace pokladny
Aktualizace pokladny
Provedli jsme několik úprav v pokladním systému e-shopu JZshop. Nově lze v pokladně vyhledávat objednávky, které lze uhradit skrze pokladnu. Faceliftem prošlo také UI, ve kterém jsme upravili ikonky za vektorové pro ostřejší zobrazení ve vysokém rozlišení.
![Pokladní systém JZshop](/files/data/blog/aktualizace/2024/pokladna-mockup-min.jpg)
Vyzvednutí objednávky
V menu pokladny nově najdete sekci "Objednávky". Zde můžete vyhledat jakoukoliv objednávku podle čísla objednávky, PINu vyzvednutí nebo kontaktních údajů zákazníka.
V seznamu objednávek ihned uvidíte stav objednávky, údaje zákazníka, celkovou částku včetně stavu úhrady a možné akce - zaplatit a vydat.
- pokud je objednávka zaplacená, ale ještě nebyla odeslána, zobrazí se tlačítko "Vydat" - vydáním se vyplní datum odeslání.
- pokud objednávka ještě nebyla uhrazena, zobrazí se tlačítko "Zaplatit" - otevře obrazovku s úhradou jako u běžného prodeje skrze pokladnu.
![Vyzvednutí objednávky v pokladně](/files/data/blog/aktualizace/2024/pokladna-objednavky.png)
Po vydání objednávky prostřednictvím pokladny lze objednávku upravit dle nastavených pravidel. Změny se provedou po kliknutí na akci "Zaplatit" nebo "Vydat".
- změnit stav objednávky
- změnit metodu platby, pokud zákazník vybral v objednávce jinou platbu (např. z platby hotově se rozhodl zaplatit kartou)
- změnit dopravu - pokud není zvolen osobní odběr, může pokladna dopravu změnit
POZOR!
Změna dopravy a platby proběhne pouze ve zvoleném druhu, cena dopravy a platby se nemění.
![Osobní odběr objednávky](/files/data/blog/aktualizace/2024/pokladna-osobni_odber.png)
Storno účtenky
V seznamu vydaných dokladů pokladnou je nově možnost vytvořit storno dokladu - a je jedno, zda používáte faktury nebo účtenky. Storno dokladu se vytvoří ve stejném typu dokladu se zápornou hodnotou.
![Storno účtenky v pokladně](/files/data/blog/aktualizace/2024/pokladna-storno.png)
Náhled storna účtenky
![](/files/data/blog/aktualizace/2024/uctenka.png)